Thursday 22 December 2011

playground

Assalamualaikum :D
smlm , aku bwk sepupu sepapat aq , for short laa , my adek saudara ., p playground ., sebab dia asyik duk merengeng dkt mak dia smpai mak dia x leh nk buad ap , dgn usaha aku memujuk dia ckp nk p tgok birds la fish laa padahal kuar umh nmpk dinding jaa , hahahaha ., best gila dia aku bwk dia p maen , smpai tersengih-tersengih .., ngeeee !! ., aku cuba nk try naik papan gelongsor 2 sbb nmpk mcm best , ps2 aku pon try laa maen .., tiba-tiba ., mak aii !! tersemtap mak ,, !! aku nak terjatuh , nasib baek smpat cover , aku x taw laa org nmpak ke x ., aku dgn segeranya berlari dkt aqef buad2 maen dgn dia padahal nak cover jaa , sumpah laen kali aku x naek dah ., nma pon playground msti untuk bdak2 kan , badan besar gajah mcm aq ni nak naek , mmg x arh !!
playground , rindu msa kecik-kecik dulu main sama-sama dgn kwan 2 ,, ;')

best kan ?? ^^ ..,




otototo , euwwww ., comel kan ^^


sgtlah best ., menarik kan , tgok wrna wrni pon dh rambang mata .,

ok kids , enjoy playground bila korang maen , kerana ia sgtlah best .., mntak2 laa one day ada playground untk org besar mcm aq nie ., teringin sgt !! 
- the end ;')





No comments:

Post a Comment